Wij doen er alles aan om zoveel mogelijk producten uit voorraad en dus snel bij je te leveren. Bij alle producten kun je zien of ze op voorraad zijn en wat de levertijd is. Plaats je jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 en zijn alle producten op voorraad? Dan versturen wij je bestelling diezelfde dag nog en ontvang je deze normaal gesproken de volgende dag al in huis.

Verzendkosten

We hebben er voor gekozen om tot € 50,- een bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten te rekenen van € 4,95 incl. BTW voor bestellingen in Nederland, naar België en Duitsland is deze bijdrage slechts € 6,99. Dit doen we om producten zo voordelig mogelijk aan te kunnen bieden. Bestel je voor meer dan € 50,-? Dan is verzending binnen Nederland, België en Duitsland gratis.

We doen er alles aan om samen met onze partners BusinessPost, DHL en PostNL je pakketten zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren. Helaas kan het soms door onvoorspelbare drukte een dag langer duren, we vragen hiervoor natuurlijk je begrip.

Afleveren waar jij dat wilt

Je kunt je bestellingen laten afleveren waar je maar wilt. Je kunt een apart afleveradres invoeren (bijvoorbeeld je werkadres, of het adres van een vriend). Afleveren bij een servicepunt is helaas niet mogelijk. We werken met verschillende vervoerders en niet alle bestellingen zijn groot genoeg om op een servicepunt afgeleverd te worden.

Je bestelling online volgen

Zodra wij je bestelling ingepakt hebben melden we deze aan bij onze vervoerder. Je ontvangt dan een e-mail met de informatie om je bestelling te traceren. Na het aanmelden kan het enkele uren duren voordat de vervoerder een planning heeft gemaakt, je ziet dan nog geen tijdvak voor aflevering.

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je een aantal veel gestelde vragen over de bezorging van bestellingen.

Hoe lang duurt de verzending van mijn pakket?
Doorgaans heb je je bestelling de dag na verzending in huis.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Als de bezorger je bestelling niet kan afleveren gaat deze naar het dichtstbijzijnde servicepunt. Je kunt je bestelling hier afhalen door je te legitimeren. Je ontvangt hier een e-mail van in je mailbox. Sommige bezorgers doen nog een briefje in de bus. Je hebt vanaf de eerste afleverpoging een week om je bestelling af te halen.

Kan ik het afleveradres wijzigen?
Als je een ander afleveradres wilt opgeven kun je dit het beste per e-mail aangeven. We doen ons best om deze wijzigingen door te voeren voordat je bestelling wordt ingepakt. Het kan echter voorkomen dat je bestelling wordt ingepakt nadat je dit verzoek aan ons gedaan hebt, maar voordat we je e-mail behandeld hebben. We kunnen daarom nooit vooraf garanderen dat we het afleveradres nog kunnen aanpassen.

Zodra je een verzendbevestiging van ons hebt ontvangen kunnen wij je afleveradres niet meer aanpassen, je kunt dit mogelijk wel doen op de website van de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Dit kan zeker, je kunt bij je bestelling aangeven dat je deze wilt afhalen, je ontvangt dan van ons een e-mail zodra je bestelling klaar ligt. Afhalen kan alleen op afspraak, neem dus altijd contact met ons op voor een afhaalafspraak.

Is er veel vertraging in de bezorging door omstandigheden?
In de meeste regio's is er weinig tot geen vertraging, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat de chauffeur van jouw route net vanmorgen ziek geworden is. Onze vervoerders doen er alles aan om de vertragingen tot een minimum te beperken en in bijna alle gevallen lukt dit.