Retourvoorwaarden
We kunnen natuurlijk niet alle producten zomaar retour nemen, daarom stellen we een aantal voorwaarden aan de producten die je retour wilt sturen. Zo houden we het voor iedereen eerlijk (en betaalbaar).
- Je mag een product uitpakken, bekijken en proberen voor korte duur zodat je weet of het werkt. De bedenktijd is niet bedoeld om producten langere tijd te gebruiken en dan retour te sturen*
- Het product dient goed verpakt retour gezonden te worden, eventuele transportschade nemen wij niet voor onze rekening.
- Het is niet de bedoeling de verpakking meer dan nodig te beschadigen bij het uitpakken van het product*
- Het product dient compleet, inclusief accessoires en eventueel gratis meegeleverde artikelen retour gezonden te worden.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor verlies of beschadiging tijdens transport. Wij adviseren daarom om aangetekend en verzekerd retour te sturen zodat het pakket te traceren is.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Binnen Nederland bedragen deze circa € 7,- tot € 15,- afhankelijk van de gekozen verzendmethode.
- Geopende verpakkingen met batterijen of software waarvan het zegel verbroken is kunnen wij niet retour nemen.
* Is de verpakking of het product meer dan nodig beschadigd, of is het product niet in fatsoenlijke staat teruggezonden? Dan zijn wij genoodzaakt en gerechtigd de waardevermindering in rekening te brengen en minder dan het aankoopbedrag aan je over te maken.
Bestelling via Bol.com geplaatst?
Heb je bij ons via Bol.com een bestelling geplaatst? Dan die je deze ook retour te melden via Bol.com, je ontvangt dan van ons een retournummer en retouradres.