Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je product niet is zoals verwacht, bijvoorbeeld omdat de kabel net te kort is. In dat geval kun je je bestelling of een deel daarvan als consument binnen 14 dagen zonder opgaaf herroepen. Na herroeping dien je het product binnen 14 dagen naar ons terug te sturen en na herroeping betalen wij het aankoopbedrag, inclusief eventueel aan ons betaalde verzendkosten binnen 14 dagen aan je terug. We mogen hiermee wel wachten tot we je retourzending in goede orde ontvangen hebben.

Voor zakelijke klanten hanteren wij dezelfde termijn voor bestellingen tot een bedrag van € 250.00 inclusief BTW. Wil je als zakelijke klant meer retour sturen? Dan zoeken we graag samen met je naar een passende oplossing.

Goed om te weten

  • Als consument heb je een bedenktijd van 14 dagen vanaf het moment van aflevering, ongeacht het bedrag van je bestelling.
  • Je retourzending hoeft niet binnen deze 14 dagen bij ons binnen te zijn, een melding (via het retourformulier of e-mail) is voldoende).
  • Na herroeping heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen.
  • Als zakelijke klant heb je ook een bedenktijd van 14 dagen bij een bestelling tot € 250.
  • De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening, behalve als wij iets verkeerd gedaan hebben natuurlijk.
  • Retouren voorzien van een retournummer handelen wij sneller af.
  • We betalen je aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, mits we de retourzending in goede orde ontvangen hebben.

Retourvoorwaarden

We kunnen natuurlijk niet alle producten zomaar retour nemen, daarom stellen we een aantal voorwaarden aan de producten die je retour wilt sturen. Zo houden we het voor iedereen eerlijk (en betaalbaar).

  • Je mag een product uitpakken, bekijken en proberen voor korte duur zodat je weet of het werkt. De bedenktijd is niet bedoeld om producten langere tijd te gebruiken en dan retour te sturen*
  • Het product dient goed verpakt retour gezonden te worden, eventuele transportschade nemen wij niet voor onze rekening.
  • Het is niet de bedoeling de verpakking meer dan nodig te beschadigen bij het uitpakken van het product*
  • Het product dient compleet, inclusief accessoires en eventueel gratis meegeleverde artikelen retour gezonden te worden.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor verlies of beschadiging tijdens transport. Wij adviseren daarom om aangetekend en verzekerd retour te sturen zodat het pakket te traceren is.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Binnen Nederland bedragen deze circa € 7,- tot € 15,- afhankelijk van de gekozen verzendmethode.
  • Geopende verpakkingen met batterijen of software waarvan het zegel verbroken is kunnen wij niet retour nemen.

* Is de verpakking of het product meer dan nodig beschadigd, of is het product niet in fatsoenlijke staat teruggezonden? Dan zijn wij genoodzaakt en gerechtigd de waardevermindering in rekening te brengen en minder dan het aankoopbedrag aan je over te maken.

Klik hier om je retourzending online aan te melden

Bestelling via Bol.com geplaatst?

Heb je bij ons via Bol.com een bestelling geplaatst? Dan die je deze ook retour te melden via Bol.com, je ontvangt dan van ons een retournummer en retouradres.

Klik hier om je retourzending via Bol aan te melden

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Met een account kun je makkelijker afrekenen en bestellingen achteraf inzien.