
Hoe kunnen we je helpen?
Neem gerust contact met ons op als je een vraag of probleem hebt.
Ja, je mag als particulier je bestelling binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, naar ons retourneren.
Als je nog geen verzendbevestiging ontvangen hebt kun je ons per e-mail vragen het afleveradres te wijzigen. We kunnen niet garanderen dat onze klantenservice je bericht behandelt voordat je bestelling is ingepakt door het magazijn. Na het inpakken is wijzigen helaas niet meer mogelijk.
Als alle producten in je bestelling op voorraad zijn versturen we hem dezelfde dag indien je op een werkdag voor 16:00 besteld hebt. Doorgaans wordt je bestelling dan de eerstvolgende dag afgeleverd.
We doen er natuurlijk alles aan om je tevreden te houden, je bestelling juist en op tijd te versturen en je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. We zijn echter ook menselijk en soms gaat er iets fout. Soms is dat de schuld van onszelf, soms is het overmacht, bijvoorbeeld omdat de fout in één van de systemen zit die we gebruiken. Dat is voor jou als klant natuurlijk ontzettend vervelend, maar we willen dit graag voor je oplossen en onze excuses maken.
We kunnen je probleem het snelst oplossen als je contact met ons opneemt, dat kan op de volgende manieren:
Telefonisch via 0528 522 183- Dit kan op Ma-Vr tussen 10:00 en 16:00.
Per e-mail via info@goedekabels.nl
Per post via: Goedekabels.nl, Piet Soerstraat 1, 7903TJ Hoogeveen (Nederland)
Langskomen: Piet Soerstraat 1, 7903TJ Hoogeveen (bij voorkeur op afspraak)
Bemiddeling door Webwinkelkeur
Kom je er bij ons niet uit? Dan kun je het Webwinkelkeur keurmerk waar wij zijn aangesloten vragen om te bemiddelen. Je kunt kosteloos een verzoek indienen via deze link.